Omdat in 2020 de grote x-BU HPE evenementen (zoals de Global Partner Summit en Discover More) niet hebben plaatsgevonden, was het nu hoog tijd voor HPE om het eerste online event te organiseren voor alle channel partners. Onder de noemer van het HPE Partner Café werd een kickstart gegeven van het nieuwe fiscale jaar en werden de winnaars van de HPE Partner Awards 2020 bekend gemaakt.

Om de maatregelen zo goed mogelijk te kunnen naleven werd ervoor gekozen om met een beperkt aantal sprekers alle content zo goed en dynamisch mogelijk te presenteren. Daarvoor werkten we samen met moderator Pauline de Wilde die de diverse programma-onderdelen aan elkaar wist te verbinden. In een studio 3 verschillende settings werd een mooie mix gemaakt van een interview, ingezonden video, vooraf opgenomen presentatie, live presentatie, Q&A en green-screen opnames met vooraf geprepareerde beelden voor het uitreiken van de 10 HPE Partner Awards. Dit geheel werd aan elkaar gemonteerd tot een aantrekkelijke uitzending die semi-live werd uitgezonden.

Verantwoordelijkheden

PurPur was verantwoordelijk voor het totale projectmanagement, logistiek en productionele uitvoering. Daarbij was het belangrijk een optimale online beleving te creëren, waarbij de doelgroep van het begin tot het einde geboeid moesten blijven. Zoekend naar de juiste vorm voor het diverse programma, op de juiste locatie en met de juiste mix sprekers en techniek.

Nieuwsgierig om te kijken wat wij voor uw online event kunnen betekenen? Stuur ons een e-mail.

In het kort

Opdrachtgever:
Hewlett Packard Enterprise
Opdracht:
Organiseren van het 1e online event voor HPE Nederland
Bereik:
Het volledige HPE partner-kanaal
Locatie:
Vanuit de studio in Amsterdam

Partners

Bron foto’s