In het kort

  • Opdrachtgever: Van Hessen
  • Opdracht: Weekend weg ter gelegenheid van het 115-jarige bestaan van de organisatie en het vieren van de grote merger met Saria Groep die later dit jaar feitelijk gaat plaatsvinden.
  • Bereik: het voltallige personeel van het hoofdkantoor in Nieuwerkerk ad IJssel (ruim 100 pers.)
  • Locatie: Brugge
  • Bron foto: PurPur

Toelichting

Familiebedrijf Van Hessen, actief in dertien landen, is wereldwijd marktleider in de handel en verwerking van natuurlijke darmen van koeien, schapen en varkens. Het bedrijf verkoopt de schoongemaakte natuurlijke darmen (wat een delicaat proces is) en selecteert de beste exemplaren voor de vleesverwerkende industrie (zoals bijv. worstenmakers). Het bedrijf verwerkt ook andere dierlijke bijproducten en levert grondstoffen aan de farmaceutische industrie.

PurPur is gevraagd een passend voorstel te maken voor een trip naar Brugge om het 115-jarige bestaan van de organisatie te vieren – aan de vooravond van de succesvolle merger met de Saria Groep. Het korte en krachtige Van Hessen ‘Guts & Glory’-programma typeerde zich als uitdagend, gevarieerd, verrassend en culinair. De verbondenheid en het enthousiasme van het veelzijdige personeel was uiteraard mede bepalend voor het succes.

 Verantwoordelijkheid PurPur

PurPur was verantwoordelijk voor het totale projectmanagement, de conceptontwikkeling, begeleiding, financiële handling en productionele uitvoering van deze reis. 

 

Opdrachtgever aan het woord

‘Het was onvergetelijk! We hebben een heel gezellig weekend gehad met zijn allen. De manier waarop jullie ons verzorgd en ontzorgd hebben was fantastisch’.

Daniëlla Berghout, Management Assistant, Van Hessen

 

Navigatie