De tijd waarin we leven vereist creativiteit en verbeeldingskracht. Van het verkennen van nieuwe technologieën en de kosmos tot artistieke uitdrukkingen en spirituele reflectie. Ultra Violet schijnt een nieuw licht op wat nog moet komen.

 – Leatrice Eiseman, directeur Pantone Color Institute.

 

Pantone (*) heeft gesproken: de kleur van het jaar is Ultra Violet – een prachtige tint uit het paarse palet. En dat klinkt ons als muziek in de oren. Want dat is een van de redenen waarom wij PurPur heten. De kleur van het jaar is altijd een reflectie op dat wat Pantone in de maatschappij ziet gebeuren én de richting die we op gaan – of zouden moeten gaan.

 

Creativiteit en verbeeldingskracht

Ultra Violet is een kleur met een diepere gedachte. Een dramatische en provocerende paarse tint die staat voor creativiteit, verbeeldingskracht en de toekomst. En dat is wat we nu nodig hebben, vinden de Pantone-experts. En dat vinden wij bij PurPur ook! Niet alleen op privé vlak maar het is zeker ook zakelijk van toepassing. De klanten en leveranciers die ons al enige tijd kennen, onderschrijven het ook unaniem (**). Het is mooi te horen dat de reden waarom wij PurPur zijn ook zo wordt ervaren.

 

Met PurPur maak je een statement!

En naast de mooie samenwerkingsverbanden die wij al hebben, richten wij ons ook elke dag op mensen en bedrijven die nog geen PurPur ervaring hebben. Die nog niet in aanraking zijn geweest met onze creativiteit en verbeeldingskracht. Essentiele eigenschappen voor het vak waar wij ons in bevinden: communicatie en evenementen. Net als onze kracht van het denken en kracht van het doen. Dat maakt ons paars en succesvol. Dus hoe je de kleur paars ook toepast – met PurPur maakt je een statement. Op naar een prachtig paars PurPur jaar!

 

(*) Pantone is de wereldwijde autoriteit op het gebied van kleurcoderingen. Als je het hebt over kleur, dan heb je het over Pantone.

(**) https://www.google.nl/searchq=purpur&oq=purpur&aqs=chrome..69i57j69i60l3j0l2.2167j0j4&sourceid=chrome&ie=UTF-8