KPN

KPN

[vc_row][vc_column width=”5/6″][vc_column_text]

KPN


[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/6″][vc_single_image image=”606″ img_size=”50×50″ alignment=”right”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

KPN – KPN verzet de bakens

In het kort

Opdrachtgever: KPN

Opdracht: KPN verzet de bakens – UMTS op zee

Bereik: 150 c-level relaties van de havenbedrijven in Nederland

Locatie: Las Palmas Rotterdam

Toelichting

Samen met Dirkzwager en Portbase organiseert KPN een uniek evenement met een baanbrekende lancering: UMTS op Zee. Het logistieke proces wordt door UMTS op zee enorm versneld en Rotterdam is de eerste haven die deze faciliteiten kan bieden. Na Rotterdam zou ook Scheldemonde (Vlissingen), Amsterdam en Delfzijl volgen.

Deze lancering is baanbrekend te noemen door de vele voordelen die het oplevert voor de havenbedrijven, zoals het terugdringen van onnodig verkeer (MVO=beperking CO2 en filebeperking), het sneller en veiliger binnenloodsen van schepen (door verbeterde planningsprocessen), het bevestigen van het strategische partnerschap van KPN die meedenkt in Business Solutions voor het havenbedrijf, het verbinden van mensen.

Met dit evenement wil KPN de visie neerzetten m.b.t. ICT en ontwikkelingen in de haven (gepresenteerd door Ad Scheepbouwer) en zich positioneren als de strategische business partner op het gebied van ICT.

PurPur was verantwoordelijk voor het totale projectmanagement, de conceptontwikkeling, begeleiding, communicatie en registratie en productionele uitvoering van dit evenement. 

[/vc_column_text][vc_column_text]

Prettige samenwerking

De samenwerking met PurPur ervaar ik altijd als bijzonder prettig. Ik kan probleemloos belangrijke projecten uit handen te geven, omdat ik weet dat zij net zoveel belang hechten aan een geslaagd evenement als ik. Met hun kritische vragen, passende adviezen, goede planning en organisatie en uitmuntende professionaliteit, is PurPur in staat om ieder evenement naar een hoger plan te brengen.

Helene Hartlief, Marketing Manager KPN[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]

KPN – Introductie glasvezel

In het kort

Opdrachtgever: KPN

Opdracht: Introductie Glasvezel

Bereik: locale bevolking

Locatie: diverse plaatsen

Toelichting

Ten tijde dat KPN intensief bezig was met het uitrollen van glasvezel in Nederland, kwamen er steeds meer plaatsen bij, verspreid in het land. Het was de missie om glasvezel onder de aandacht te brengen in de plaatsen die zijn of werden aangesloten. PurPur werd gevraagd om mee te denken in een creatief en informatief concept om de plaatselijke bevolking te informeren en op een ludieke maar passende manier aandacht te vragen voor glasvezel. Hiervoor werd een aantal containers geplaatst die werden omgebouwd tot informatieruimte. Per plaats werd bekeken welke acties het beste tot hun recht kwamen met als doel ‘herrie maken op basis van licht en glas’.

PurPur was verantwoordelijk voor het totale projectmanagement, de conceptontwikkeling, begeleiding en communicatie van deze actie.

[/vc_column_text][vc_column_text]

Succesvolle Events

‘Als er een Oscar zou zijn voor events, dan had PurPur die zeker gewonnen’!

Arjan van Dalsum, Senior Business Partner Manager[/vc_column_text][vc_single_image image=”3546″ img_size=”200×200″][/vc_column][/vc_row]