HP inc.

HP inc.

[vc_row][vc_column width=”5/6″][vc_column_text]

HP Inc.


[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/6″][vc_single_image image=”599″ img_size=”50×50″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/4″][vc_single_image image=”3516″][vc_single_image image=”3465″][vc_single_image image=”3461″][/vc_column][vc_column width=”3/4″][vc_column_text]

Opdrachtgever: HP inc.

Opdracht: HP Crosstalk

Bereik: 700 Business Partners van HP

Locatie: NBC Congrescentrum

Tijdens HP Crosstalk, het jaarlijkse evenement voor alle HP Business Partners en inmiddels een vast gegeven in de ICT-branche, draait het om succesvol zakendoen. Het programma wordt nauwkeurig samengesteld wat resulteert in twee plenaire programma’s, een breed inhoudelijk parallelprogramma, beursvloer waarbij zowel HP het volledige producten-, diensten- en oplossingen portfolio aanbiedt als ook sponsoren en last but not least de jaarlijkse Partner Award uitreikingen.

PurPur is gevraagd om het projectmanagement voor het totale project op zich te nemen. Dit houdt in het advies, uitrollen en begeleiden bij zaken als samenstellen van sponsorpakketten, selecteren van (internationale) sprekers, adviseren bij en samenstellen van het totale programma, het doorvoeren van het gekozen thema in alle aspecten, vormgeven en inrichten van de beursvloer, entertainment, aansturen van alle betrokken leveranciers, financieel management, evaluatie, communicatieplan, registratie etc. Van de samenwerking HP-PurPur wordt weleens gezegd ‘never change a winning team’ – en zo denken wij er ook over.

PurPur was verantwoordelijk voor het totale projectmanagement, de conceptontwikkeling, begeleiding, communicatie en registratie, beursontwikkeling en productionele uitvoering van dit evenement. 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]