BlackBerry


Omdat PurPur Communicatie preferred supplier is geweest van BlackBerry, is een beschrijving van alle projecten een ondoenlijke zaak. PurPur pakte velerlei projecten op – al dan niet in samenspraak met de carriers (KPN, Vodafone, T-mobile): van de introducties van alle BlackBerry modellen, incentive campagnes, marketingacties, seminars, relatiemarketing evenementen, branchesessies tot aan de wereldwijde conferentie BlackBerry Live (voorheen Wireless Enterprise Symposium en BlackBerry World). Te veel om op te noemen. Hieronder belichten we een aantal projecten, waaronder BlackBerry Live – het jaarlijkse evenement in Orlando dat we maar liefst 7 keer hebben mogen organiseren.

blackberry

BlackBerry – BlackBerry Live, Orlando

In het kort

Opdrachtgever: BlackBerry

Opdracht: Nederlandse delegatie naar BlackBerry Live

Bereik: conferentie: 5000 deelnemers / Nederlandse delegatie: 50 gasten

Locatie: Orlando, USA

Toelichting

In het bestaan van de wereldwijde conferentie BlackBerry Live (opvolger van Wireless Enterprise Sympodium en BlackBerry World) bood het de gelegenheid om uit eerste hand te ervaren wat wireless technology betekende voor organisaties, partners en klanten. Nieuwe mogelijkheden om een mobiele strategie te plannen en de waarde van mobiliteit te verhogen binnen de organisatie. Tijdens BlackBerry World trof men vooraanstaande bedrijven en IT-professionals, BlackBerry Channel partners, software vendors, solution providers en industry leading analisten. De grootste verzameling van wireless expertise op 1 plek: BlackBerry World.

Voor deze conferentie werd PurPur gevraagd het totale projectmanagement op zich te nemen voor het begeleiden van een Nederlandse delegatie van de 50 grootste partner en klanten van BlackBerry Nederland. Dit hield in: alle logistieke zaken voor alle gasten, het samenstellen van persoonlijke programma’s, sociale programma’s, de communicatie naar de gasten toe (evenals het thuisfront) en het begeleiden van de gasten vanuit Nederland en in Orlando.

PurPur was verantwoordelijk voor het totale projectmanagement, de communicatie en registratie, productionele uitvoering en begeleiding van deze 4-daagse reis. 

 Opdrachtgever aan het woord

‘Onze samenwerking met PurPur kan omschreven worden als fris zakelijk, gevoel voor de inhoud en oog voor detail. Met deze ingrediënten heeft Research In Motion een succesvol BlackBerry Applicatie event samen met KPN kunnen organiseren en kunnen we terugkijken op een perfect georganiseerd bezoek aan het Wireless Enterprise Symposium in Orlando met begeleiding van de communicatie, maar ook van de reis en het verblijf’.

Roel Martens, Channel Sales Manager

BlackBerry – Introductie BlackBerry Bold9000

 

In het kort

Opdrachtgever: BlackBerry i.s.m. KPN

Opdracht: BlackBerry B-day

Bereik: 150 grootste klanten van BlackBerry en KPN, incl. landelijke pers

Locatie: Las Palmas, Rotterdam

Bron foto: PurPur, Lookaround

 Toelichting

PurPur werd gevraagd een VIP- introductie event te organiseren voor de 150 beste klanten van BlackBerry en KPN. En dit alles rondom B-day: de introductie van de BlackBerry Bold9000. Het beloofde een van de meest spectaculaire introductie te worden in een top VIP-sfeer. Las Palmas werd voor de gelegenheid omgetoverd tot een werkelijke BlackBox, zonder afbreuk te doen aan de locatie zelf. CEO’s van BlackBerry en KPN, managementteams, Herman den Blijker evenals de vele Bekende Nederlanders gaven acte de présence, landelijke pers was voltallig aanwezig. BlackBerry Bold Girls, interviews, entertainment, dans en de BlackBerry Bold zelf natuurlijk.

 PurPur was verantwoordelijk voor het totale projectmanagement, de conceptontwikkeling, begeleiding, communicatie en registratie en productionele uitvoering van VIP-introductie event. 

Navigatie